انتقال سرور سیناوب
01 مرداد 1402
نظر به اینکه طی چندین ماه گذشته همواره مشکلات و محدودیت هایی برای دسترسی به سامانه نشریاتی که روی سرور سیناوب در خارج از ایران است، وجود داشته است، تصمیم نهایی بر این شد که بسیاری از نشریاتی که روی سرور خارج از ایران هستند به سرورهای داخل ایران انتقال یابند. به این ترتیب، این نشریات به 2 دسته تقسیم خواهند شد: 
1- نشریاتی که روی سرور خارج از ایران باقی خواهند ماند. (به درخواست رسمی سردبیر یا مدیر مسئول نشریه از طریق ارسال تیکت)
2- نشریاتی که به سرورهای داخل منتقل شده و برخی از آنها فقط از داخل ایران قابل دسترس خواهند بود. (Iran Access)

این فرم برای ارزیابی و بررسی درخواست‌ نشریات است. خواهشمند است اطلاعات تماس خود را یک بار در این فرم وارد کنید و درخواست رسمی خود را حداکثر تا 31 مردادماه 1402 از طریق تیکت ارسال کنید. 

1. تکمیل فرم درخواست
2. ارسال تیکت از طریق نشریه یا پرتال مشتریان سیناوب

شایان ذکر است نشریاتی که روی سرور خارج از ایران باقی خواهند ماند ممکن است همواره با محدویت هایی برای دسترسی از داخل ایران مواجه باشند. سردبیران و مدیران مسئول این نشریات با آگاهی از این موضوع درخواست خود را ثبت کنند. نشریاتی هم که روی سروهای داخل ایران میزبانی خواهند شد، در زمان حملات اینترنتی ممکن است به صورت خودکار توسط دیتا سنترها از دسترس خارج شده یا برای دوره کوتاهی فقط از داخل کشور قابل دسترسی باشد.

همه ما متوجه اهمیت این موضوع هستیم و همه تلاش خود را برای آنلاین بودن نشریات بکار خواهیم بست. به هر ترتیب، نشریاتی که بیشتر جنبه داخلی دارند و از خارج از کشور نویسنده یا مخاطب خاصی ندارند درخواست دسترسی فقط از داخل ایران را انتخاب کنند. نشریات مراکز و موسسات خاص به سرور جداگانه ای انتقال خواهند یافت.
 
در فرآیند انتقال ممکن است برای انجام برخی تنظیمات نیاز به تماس و اطلاع رسانی بیشتربا شما باشد. لطفا اطلاعات تماس خود را به دقت وارد کنید و درخواست خود را برای اطمینان از طریق تیکت نیز ثبت کنید.

ضمناً چنانچه هیچ درخواستی از طرف نشریه ثبت نشود، نشریه به داخل منتقل خواهد شد و حسب مورد با تصمیم گیری سیناوب روی یکی از سرورها میزبانی خواهد شد. 
 
لازم به ذکر است امکان تغییر و انتقال دوباره یک نشریه از یک سرور به سرو دیگر تحت هیچ شرایطی عملا وجود ندارد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق چت آنلاین با سیناوب در تماس باشید یا در بخش توضیحات، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.
 
https://chat.sinaweb.net